To normalne, że w trakcie pracy i używania jakiegoś urządzenia może zdarzyć się jego uszkodzenie.
Jeśli napotkasz problemy z funkcjonowaniem swojego urządzenia- nie panikuj, zgłoszenie usterki jest prostsze niż myślisz.
Oto krótki przewodnik jak w prosty sposób zgłosić usterkę, dostarczyć urządzenie do serwisu, śledzenia statusu naprawy oraz opcji dodania uwag po przesłaniu urządzenia.
Pamiętaj: Naszym celem jest zapewnienie sprawnego procesu serwisowego!
1. Moje urządzenie nie funkcjonuje poprawnie. Co powinienem zrobić?
- Zapoznaj się z instrukcją obsługi dostarczoną wraz z zakupionym urządzeniem i poszukaj rozwiązania w dziale „Rozwiązywanie problemów”
- Jeśli nie jesteś pewien – skontaktuj się z nami:
- telefonicznie: tel. (42) 235 70 88 wew.2
- mailowo: wyślij zapytanie na adres email serwis@rateart.pl z dokładnym opisem zauważonej usterki
- skorzystaj ze zgłoszenia RMA na naszej stronie internetowej zgłoszenie RMA
2. W jaki sposób dostarczyć urządzenie do serwisu?
Możesz wysłać je kurierem, przesyłką pocztową lub dostarczyć osobiście.
Serwis nie ponosi kosztów transportu urządzenia do serwisu
Zapakuj starannie urządzenie - pamiętaj, że serwis nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu do serwisu.
3. Gdzie mam wysłać urządzenie do serwisu?
Urządzenia prosimy dostarczać na adres:
RATEART
ul. Lenartowicza 24,
93-143 Łódź,
Serwis otwarty jest w dni powszednie od godz. 09.00 do 17:00
4. Jak mam się dowiedzieć o statusie naprawy?
Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem tel. (42) 235 70 88 wew 2. lub wyślij pytanie na adres email serwis@rateart.pl.
5. Po przesłaniu urządzenia chciałbym jeszcze dodać inne uwagi, lub zdjęcia. Co powinienem zrobić?
Skontaktuj się z nami za pomocą tej samej strony www, za pomocą której wypełniłeś zgłoszenie RMA. Podając numer RMA będziesz mógł dodać swoje uwagi lub przesłać nam pliki
6. Moje urządzenie nie jest na gwarancji. Chciałbym dowiedzieć się o kosztach naprawy, aby móc podjąć właściwą decyzję?
Skontaktuj się z nami i przyślij do nas urządzenie.
Serwis skontaktuje się z Tobą i przedstawi orientacyjne koszty naprawy i poda szacowany czas naprawy.
Do czasu potwierdzenia zamiaru kontynuowania naprawy, nie będziesz obciążony żadnymi kosztami ze strony serwisu.
Jeśli nie zdecydujesz się na naprawę zostaniesz obciążony tylko kosztami zwrotnej wysyłki urządzenia.